Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ STAGE ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!

"Τα μηνύματα που εισπράτω από χθές το απόγευμα που αποχώρησα απο υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος μετά τη συνεργασία των παρατάξεων Κολόκα-Μπέγκα΄από την ''κοινωνία πολιτών'' είναι όλα θετικά και οι συμπολίτες μου με καταιγίδα τηλεφωνημάτων στο κινητό μου, στο τοίχο μου στο facebbok, καθώς και στο δρόμο που με βρίσκουν με συγχαίρουν για τη κίνηση που έκανα ''βγάζοντάς μου το καπέλο'', ότι έκανα το σωστό. Βεβαίως δε μου κρύβουν και τη λύπη τους που τελικά δε θα είμαι υποψήφιος με άλλο συνδυασμό, γιατί όπως μου μεταφέρουν θα λείψει η δυνατή μαχητική φωνή μου, αν φυσικά εκλεγόμουν Δημοτικός σύμβουλος, αφού ο τόπος για να πάει μπροστά θέλει ενεργά άτομα κι αγωνιστές και όχι καναπεδάκηδες.Παρ' όλο τα θετικά μηνύματα όλων των συμπολιτών μου που με θέλουν υποψήφιο σε άλλη παράταξη όποια κι αν είναι αυτή και μου θεωρούν δεδομένη τη στήριξή τους για την οποία θέλω να τους ευχαριστήσω θερμά, καθώς και τα αμέτρητα τηλεφωνήματα άλλων παρατάξεων που θέλουν στο πλευρό τους τον αγωνιστή μαχητή ΧΡΗΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝΟΥ δηλώνω ότι δε θα προκαλέσω καμία έκπληξη μέχρι τη Κυριακή το βράδυ που κλείνουν τα
ψηφοδέλτια και θα είμαι υποψήφιος σε αυτές τις εκλογές. Δε πρόδωσα κανένα και έχω τη συνείδηση μου καθαρή.Αντίθετα πιστεύω ότι εγώ ο ίδιος προδόθηκα από την επιλογή μου που έκανα αρχικά.Τώρα νιώθω ήσυχος.Θα συνεχίσω τους αγώνες από το βήμα του προέδρου συμβασιούχων stage μέχρι να φτάσει η υπόθεση σε τελεσιδικία στον Άρειο Πάγο στις απεργίες μπροστάρης όπως όλοι με γνώρισαν στο δρόμο του αγώνα,στις αίθουσες των δικαστηρίων για τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων και δηλώνω παρόν για το καλό του τόπου σε ιδέες πρωτότυπες κλπ.ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους εμπιστεύτηκαν και συνεχίζουν να εμπιστεύονται το άτομό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ Ή ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ